luni, 19 martie 2012

Bine ati venit!

Salutare tuturor!
Numele meu este Catalin(ktalinoo in mediul online) si am decis sa fac acest blog deoarece imi place foarte mult muzica de calitate si m-am gandit sa fac o selectie a celor mai frumoase melodii din toate genurile si in toate limbile cunoscute.
Vreau sa ma ajutati si dumneavoastra cu comentarii sau cu diverse mesaje la idul de messenger muzica_superba sau cu un email la muzica_superba@yahoo.com in care sa imi trimiteti o adresa sau numele melodiei care o considerati minunata.
Sunt foarte multe melodii minunate,superbe pe care nu le cunosc de accea am nevoie de ajutorul dumeavoastra. O melodia superba este acea melodia care pur si simplu o asculti de un infinit e ori si nu te plictisesti de ea,care iti transmite un sentiment anume,care iti induce o amumita stare de spirit de fiecare data cand o asculti. Voi incerca sa fac pe cat posibil o clasificare in functie de gen,artist,sau limba cantata.

6 comentarii:

  1. Interesant ce vrei sa faci!:D Felicitari si succes!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Motivatie la maxim:Multumesc pentru sprijin si incurajare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Madalinei pentru sfaturile si ideile ce mi le-a dat

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine te-am gasit, Catalin. Ideea ta este, grozava. Sunt absolut de acord cu tine," O melodia superba este acea melodia care pur si simplu o asculti de un infinit e ori si nu te plictisesti de ea,care iti transmite un sentiment anume,care iti induce o amumita stare de spirit de fiecare data cand o asculti."
    De aceea eu am sa-ti las o melodie, pe care eu o asclt cu multa placere si niciodata nu obosesc acultand-o. "Chris Rea - Looking For The Summer" http://www.youtube.com/watch?v=FIL8PxLmjm4

    Felicitari pentru site, O seara frumoasa iti doresc, Catalin! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Stefania:Va multumesc mult!Sper sa creez o comuninate de oameni cat mai mare care apreciaza muzica adevarata,muzica de suflet,muzica superba cum imi place mie sa o numesc.Va multumes pentru sprijin si pentru propunere!
    "Looking for the summer" este minunata!Va fi postata curand!
    O zi frumoasa va urez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua. Interesant blogul dumneavoastra! Voi reveni cu mare placere si in viitor. O zi frumoasa si la cat mai multa inspiratie!

    P.S. Daca aveti placerea, vizitati si blogul meu:
    https://cursdetobe.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere